Center za usposabljanje, delo in varstvo Radovljica prejel certifikat kakovosti

Prva ustanova za osebe z motnjami v duševnem razvoju s standardom kakovosti ISO 9001
Ključne besede: cudv, radovljica
Normal 0 21 false false false SL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Navadna tabela"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} Radovljica - Center za usposabljanje, delo in varstvo Radovljica je na slovesnem dogodku prejel certifikat standarda kakovosti ISO 9001:2015. Postal je prva ustanova med slovenskimi CUDV in varstveno-delovnimi centri (VDC), ki izpolnjuje te stroge mednarodne standarde. »S tem smo se zavezali, da v vseh procesih dela zagotavljamo kakovostne, strokovne in individualno prilagojene storitve osebam z motnjami v duševnem razvoju na vseh področjih našega delovanja: vzgoje, izobraževanja, nastanitve, oskrbe, zaposlitve, zdravstva in rehabilitacije, poudarja direktorica CUDV Radovljica Slađana Anderle.   V radovljiškem centru se zavedajo, da delajo dobro v vseh procesih dela in da odlično sodelujejo z okoljem. Pred letom in pol pa so se zavestno odločili, da bodo svoje delo ocenili, ga merili in spremljali na način, kot to počnejo v gospodarstvu in drugih storitvenih dejavnostih. Zakaj? Direktorica centra Slađana Anderle je v slovesnem nagovoru pred prejemom certifikata pojasnila: »Zato, ker moramo za to, da smo dobri, biti samozavestni in si nastaviti ogledalo, omogočiti zunanjim strokovnjakom vpogled v delo, se soočiti s pomanjkljivostmi in razmisliti, kako jih odpraviti. Ta korak je še toliko večji, ker je kakovost v storitveni dejavnosti veliko težje meriti. A naš odgovor na to vprašanje je preprost in samoumeven, saj delamo z ljudmi in za posebno skupino ljudi v naši družbi. Samo zadovoljstvo naših varovancev daje našemu delu pravi smisel.«   Certifikat sta vodstvu centra podelila Martina Vuk, državna sekretarka na Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, ter Igor Likar, direktor SIQ – Slovenskega instituta za kakovost in meroslovje. Državna sekretarka je pohvalila prizadevanja CUDV in poudarila: »S standardi kakovosti ugotavljamo, kakšni so načini sodelovanja in povezovanja, kar je posebej pomembno zato, da preprečujemo odstopanja, vnaprej načrtujemo in sproti vrednotimo raven storitev za uporabnike in zaposlene.« Zaposlenim in varovancem v CUDV Radovljica je čestitala in pohvalila tudi prispodobo mostu, ki so si jo izbrali kot simbol povezovanja za današnji dogodek.   Igor Likar, direktor SIQ – Slovenskega instituta za kakovost in meroslovje, je poudaril, da kakovost ni cilj, ampak pot, zato je pridobljeni standard kakovosti spodbuda za vse, ki delujejo v centru, in močna motivacija, da kakovost na tej poti še nadgrajujejo v smeri odličnosti. Likar je dodal: »Prepričan sem tudi, da boste s sistematičnim uvajanjem nenehnih izboljšav brez posebnih težav ne le sledili zahtevam standarda ISO 9001:2015, temveč k tovrstnemu delovanju spodbudili marsikateri sorodni center v slovenskem prostoru.«   Matjaž Tibola, predsednik Sveta uporabnikov centra, je pred prevzemom certifikata odkrito povedal, da bodo od njega imeli največ oni, varovanci. »Mi smo stranke, ki pričakujemo dobro opravljene storitve za nas. Smo najpomembnejši. Vse se dela za nas, da bi bili mi zadovoljni. Tako kot je kupec kralj.« Tako Matjaž kot vsi varovanci so veseli, da bo certifikat standarda kakovosti obešen v centru, da ga bodo lahko vsi videli. »Tako bodo vedeli, da smo dobri, zato nam bodo zaupali in nas hvalili. Ponosni smo in z veseljem bomo praznovali ta uspeh«, je zaključil.   Skrb za razvoj posameznika in ustanove Pridobljeni standard kakovosti  je center in njegove uporabnike nadvse pomemben, saj dokazuje, da vsi zaposleni skupaj uresničujejo poslanstvo centra – skrbijo za razvoj posameznikov v centru in za razvoj ustanove kot celote. Zavzeto sledijo strategiji razvoja in smernicam sistema vodenja kakovosti. Odlikujejo jih iskrenost, pristnost, odprtost, strokovnost, profesionalnost in ustvarjanje sožitja z okoljem in s samim seboj. Zadovoljni zaposleni so pomemben člen v doseganju ciljev centra, zato izvajajo ukrepe, ki so jih določili v sklopu certifikata Družini prijazno podjetje.   Odlično sodelujejo z lokalnim okoljem in organizacijami, ki izobražujejo in zaposlujejo njihove varovance. Varovanci CUDV Radovljica se lahko z delom, ki ustreza njihovim sposobnostim, aktivno vključijo v družbo ter obogatijo kolektive sodelavcev v običajnih delovnih sredinah. Navdušeni so, če lahko pokažejo, kaj znajo in predstavijo svoje izdelke. Strokovno usposobljeni zaposleni jih pri tem spodbujajo in jih omogočajo, da skozi delo osebno rastejo, so zadovoljni in se dokazujejo.   V centru se trudijo, da bi ljudje z motnjami v duševnem in telesnem razvoju dobili svojo priložnost tudi v običajnem delovnem okolju. Vila Podvin in Višja strokovna šola za gostinstvo in turizem Bled s hotelom Astoria so že prepoznali sposobnosti njihovih varovancev. »Pomagajo nam uresničevati naše želje po razvoju in napredku, vključevanju in povezovanju. Na naše sodelovanje smo zelo ponosni,« pravita varovanca Sandra in Tadej , ki sta odlično povezovala današnjo slovesno podelitev certifikata. Varovanci pomagajo pri delu v kuhinji Vile Podvin, v slaščičarni hotela Astoria pripravljajo sladice, vse to pa postrežejo v lastnih izdelkih iz keramike, ki jih izdelujejo pod blagovno znamko Biseri. Tudi današnja pogostitev gostov je potekala v znamenju tega izjemnega sodelovanja.