V službo peš ali s kolesom?
06. 10. 2016 ob 14:41
Radovljica o prometni strategiji prihodnosti
Ključne besede: radovljica, peš, strategija
Normal
0
21
false
false
false
SL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Navadna tabela";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
line-height:150%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Radovljica - V prostorih Občine Radovljica so v sklopu izdelave Celostne prometne strategije izvedli že tretjo javno razpravo, tokrat z naslovom Spreminjajmo potovalne navade na delovno mesto.
Tretja razpravaje bila pomembna za oblikovanje prioritet, predlogov in vizije, saj se priprava strategije na podlagi analize stanja, izvedene v preteklih mesecih, že preveša v fazo oblikovanja in izbire ukrepov. Vizija bo osnova za vse nadaljnje korake.
Tudi udeleženci javne razprave so se spraševali, v kakšni občini želijo bivati. Skupaj s predstavniki pomembnejših podjetij in institucij so posebno pozornost posvetili prihodu zaposlenih na delovno mesto in možnih načinih izboljšanja učinkovitosti in kakovosti trajnostne mobilnosti. Razpravljali so tudi o vizijah in prioritetah na področju prometa ter načinih prihoda v službo, ki bodo pozitivno vplivali na fizično in psihično zdravje, zmanjšali onesnaženost okolja in povečali prometno varnost.
Prebivalci okoliških vasi so pripravljeni zamenjati avtomobile s kolesi, a bi zato potrebovali varne kolesarske poti. Med možnimi ukrepi sta bila omenjena tudi uvedba sistema souporabe avtomobilov in dostop do električnih koles. Strinjali so se, da je vizija ohranitev zelenih površin v občini, zmanjšanje hrupa in izboljšana kakovost trajnostne mobilnosti.